środa, 21 grudnia 2016

Secretlashes

Witam, dzisiaj post dotyczący pielęgnacji rzęs. Przedstawiam Wam moje rzęsy tuż po odpadnięciu.. w moim przypadku wyrwaniu resztki rzęs. Moje rzęsy z natury są ciemne, długie i geste. Po sztucznych rzęsach zostały mi puste miejsca bez włosków, niektóre z nich krótsze, typowa "szachownica". Byłam załamana i przerażona, obiecałam sobie, że nigdy więcej sztucznych rzęs.
Po stosowaniu serum Biotebal rzęsy xxl, puste miejsca zniknęły, rzęsy zaczęły rosnąc i wróciły do swojego stanu przed sztucznymi rzęsami. Serum stosuje regularnie, raz na dzień przed snem. Jestem bardzo zadowolona z efektów. Polecam!







PRZED







PO











* Mój instagram 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

https://brvnette.blogspot.com

Copyright © 2016 Mrs. Isabell , Blogger